И Тото взе да използва сина си за касичка! С жена му се заричаха да не го пускат в реклами
Макар преди раждането на сина си да се кълнеше, че няма да го използва за „касичка от реклами“, Йонислав Йотов-Тото последва примера на повечето бг звезди и направи детето си рекламно лице.
Малкият Доминик, който е едва на годинка и половина, ударно влезе в рекламната индустрия и инфлуенсърския бизнес, позирайки в социалните профили на мама и тати с маркови дрешки, маратонки и бебешка козметика.
Разбира се, продуктовото позициониране не е случайно, като Тото и Кристин Петринска горещо препоръчват продуктите, с които позира Доми.
В това не би имало нищо лошо или пошло, ако самият изпълнител не го беше направил такова. Още преди Доминик да се роди, той открито се дразнеше и влизаше в спор със звездни родители, които изкарват пари от детето си като реклама.
Дали заради кризата покрай пандемията, или поради залязващия му имидж, Тото също като другите „алчни родители“ се предаде и вкара детето си в шоубизнеса.
Прегледана: 186093